Repte 4 - A volar!!

Us agrada la papiroflèxia?

Sabem que a vegades pot ser una mica difícil, però aquest ocell i aquesta grua que us hem preparat, per començar a practicar, no ho són pas! Veniu a la biblioteca i feu la vostra figura!

La penjarem a la sala i segur que quedarà un espai ben bonic decorat amb ocells i grues de paper. Els ocells i les grues envairan les biblioteques.

Clica la imatge:

I si vols anar practicant des de casa, aquí tens les instruccions:

Un bon llibre per a començar a crear figures amb els més petits. Explicacions senzilles i imatges molt entenedores. Us hi animeu?

.

La natura és única però tabé podem mirar de tenir-ne un trosset a casa. Amb aquest llibre podreu mirar de reproduir figures increïbles inspirades en la natura!

Animals graciosos, ferotges, esquerps, sigilosos… Si voleu tenir una habitació que sembli la selva tropical, obriu aquest llibre i apareixeran animals per tot arreu!

Aquest llibre és superxulo per fer manualitats i creació amb paper. Si sou creatius i manetes, no us perdeu el prestatge de manualitats de la biblioteca!

Personalitza les teves llibretes, carpetes, diaris amb aquest llibre ple d’idees i tècniques que segur que t’agradaran moltíssim. Dissenya els teus propis patrons i crea l’estil que més t’agradi.

Aquests són només uns quants llibres que et recomanem. A la biblioteca trobaràs molts llibres de papiroflèxia i manualitats. També pots consultar el catàleg!

Dit i fet! Ens heu fet unes grues d'origami magnífiques!

Totes són precioses i estan penjades a la sala infantil de les biblioteques de Mataró