Repte 18 - Trobem la nostra frase bonica en els llibres bonics

Quan pensem en aquests llibres bonics que hem seleccionat, pensem en tu, en  frases dolces i delicades acompanyades de dibuixos ben colorits, alegres i  tendres alhora. Escull un d’ells i agafa’l en préstec. Llegeix-lo a casa  tranquil·lament, sol o acompanyat per qui tu vulguis. I aleshores quan estiguis  llegint ben concentrat/ada arribarà el moment màgic en què trobaràs una frase  que t’emocioni i serà la teva frase. La podràs compartir amb tots nosaltres.  Nosaltres ens morim de ganes de trobar-la, i tu?

Clica aquí per saber com trobar aquestes frases boniques i clica a la imatge per escriure-la!

Llibres recomanats

La flora i fauna presentada per tipologies de colors. Cada color representat pels animals i les plantes, flors que el vesteixen. Tots ells acompanyats d’un poema breu i especialment sensitiu.

Observar la natura és tot un acte de meditació. Si estem atents/es al nostre entorn, veurem les coses meravelloses que van passant, les mil transformacions i les mil noves creacions que es van desplegant en el nostre entorn natural.

Un viatge llunyà i proper per la bellesa exòtica de les flors més boniques del món. Les precioses il·lustracions acompanyen dades més precises, com el seu nom tècnic i el seu origen,  així com també el seu bonic significat. Les voleu conèixer?

Una proposta exhuberant per fer a casa o al parc, es tracta d'un llibre amb activitats relatives al medi ambient i la natura. Ara més que mai, després de mesos a casa, és una excel·lent eina per tenir cura de les flors i plantes.

Pintors, pintores, dissenyadors i dissenyadores de moda, psicòlegs i psicòlogues i molts altres personatges coneguts més, han tingut un estima especial per a la seva mascota. En aquest llibre podràs descobrir-los i descobrir-les.

Aquests són només uns quants llibres que et recomanem perquè et convidin a obrir bé els ulls quan fas el teu camí cap a la biblioteca. En pots trobar molts més al catàleg!

Quins llibres has llegit?

Aquí pots explicar-nos quins llibres has llegit i fer recomanacions perquè els altres lectors genials descobreixin noves lectures i visquin noves aventures. Clica!

També pots escriure els teus comentaris i les teves recomanacions quan vinguis a la biblioteca i penjar-los al tauler dels lectors genials.

A més a més....

Propostes, descobertes i idees per no avorrir-te!

Hi ha contes, llibres bònics, àlbums amb il·lustracions i dibuixos bonics i preciosos. A la següent pàgina "Pinzellades al món" podeu veure alguns dibuixos ben especials.

Ompliu el cor i els ulls per gaudir amb les imatges!

Explica'ns com t'ha anat!

Envian's fotografies i vídeos per missatge directe a les xarxes socials de les bibliosmataro: Instagram, Facebook i Twitter: #estiuibiblios #bibliosmataro #fomentlectura #lectorsgenials

Volem saber com va el teu repte!

Escriu-nos a l'adreça reptelecturabibliosmataro@gmail.com