Repte 1 - El camí a la biblio

Aquesta prova ens agrada molt! De fet, com totes les que hem preparat.

Segur que sempre fas un mateix camí o passejada per venir a la biblioteca, veritat? Potser a vegades vens des de casa, o des de l'escola. Fixa't bé en el recorregut i fes una foto del camí. També pots dibuixar-lo, pintar-lo o decorar-lo com tu vulguis.

Serà el teu camí, teu i de ningú més, únic i irrepetible.

Clica a la imatge per saber com pots superar el repte.

Una nena torna cap a casa amb el seu pare. A la ciutat tothom va molt atrafegat, però la nena es fixa amb les flors que va trobant pel camí i de mica en mica va formant un ram ben bonic.

Monsieur Hulot ha sortit a passejar amb bicicleta pel seu barri, i tot el camí està ple de sorpreses. Acompanyem-lo i segur que no ens avorrirem ni un segon.

Avui toca repartir les cartes a tot el veïnat. Sort que el ratolí carter ja coneix totes els carrers per poder arribar ràpidament i entregar les cartes ben aviat.

Quina meravella! Us convidem a viatjar riu avall en un petit vaixell ple de personatges ben curiosos. Un conte per passar una estona descobrint, imaginant, buscant.

Quin misteri entrar al bosc, espès i humit, amb els arbres de branques nuades. Sembla que hi hagi ulls que ens miren...potser ens hi trobarem algú en aquest camí. Ens hi acompanyeu?

Aquests són només uns quants llibres que et recomanem perquè et convidin a obrir bé els ulls quan fas el teu camí cap a la biblioteca. En pots trobar molts més al catàleg!

REPTE 1: El camí a la bíblio

Camins que segueixen els lectors i lectores genials per arribar a les biblioteques de Mataró