Repte 8 - Les flors del Maresme

Coneixeu les flors que tenim en els parcs i espais naturals de la nostra comarca? Sabeu els seus colors i olors i com creixen? Segur que alguna vegada us heu fixat en com són de boniques i especials cadascuna d’elles, sembla mentida com la natura és tan preciosa i tan única a la vegada. Amb aquest joc que us hem preparat, aprendreu moltes coses de la flora del nostre territori. Som-hi a saber- ne més!

Clica la imatge i juga!

I si encara us heu quedat amb ganes de més flors...us hem preparat uns punts de llibre preciosos, una col·lecció que us encantarà pintar i retallar, o bé a casa, o bé apropant-vos a la vostra biblioteca. Us esperem!Clica la imatge i descarrega't els punts de llibre

Llibres recomanats

Què és una dent de lleó? Segur que l’has vista en totes les seves formes i pels volts de casa o l’escola, coneix amb aquesta història tan bonica el seu cicle de vida.

Sabies que al món hi ha unes 230.000 espècies de plantes i de flors? Recorre el món a través de les flors més característiques de cada zona amb aquest inventari il·lustrat.

Cuidar d’un jardí i observar la natura ho podem fer tots i totes, fins i tot si només tenim un petit pati, un balcó o tan sols una finestra.

Aquesta guia de flors t’ajudarà a conèixer a fons aquest món tan meravellós! Veuràs que cada part de la flor té una funció i no només és simplement ornamental.

A la natura abunden colors increïbles. Hi ha fruites que oloren a color rosa, hi ha ocells que canten com el color verd i animals que tenen tacte de color groc.

Aquests són només uns quants llibres que et recomanem i que et descobriran molts secrets de les flors i la natura. En pots trobar molts més al catàleg!

Quins llibres has llegit?

Aquí pots explicar-nos quins llibres has llegit i fer recomanacions perquè els altres lectors genials descobreixin noves lectures i visquin noves aventures. Clica!

També pots escriure els teus comentaris i les teves recomanacions quan vinguis a la biblioteca i penjar-los al tauler dels lectors genials.

A més a més....

Propostes, descobertes i idees per no avorrir-te!

Explica'ns com t'ha anat!

Envian's fotografies i vídeos per missatge directe a les xarxes socials de les bibliosmataro: Instagram, Facebook i Twitter: #estiuibiblios #bibliosmataro #fomentlectura #lectorsgenials

Volem saber com va el teu repte!

Escriu-nos a l'adreça reptelecturabibliosmataro@gmail.com

Mireu quins punts de llibre més bonics ens ha regalat l'Iu, entre ell i la seva mare els han decorat i plastificat.

Ens fa molta il·lusió ensenyar-vos-els!