Repte 5 - Qui és qui?

Sigues el/la més llest/a i respon a aquestes preguntes sobre llibres, còmics i personatges de conte.

Sí, ja sabem que estàs fet un/a autèntic/a crack dels llibres infantils, però ep! No et relaxis, que hi ha alguna pregunta una mica difícil i et volem posar a prova.

Clica la imatge i que comenci el repte!

Un pintor ha perdut la seva inspiració i surt a buscar-la. Arriba a la porta d’un hotel vell i atrotinat, decideix entrar i descobreix un munt de personatges que també estan perseguint alguna cosa.

Contes de personatges molt bèsties per a respondre les preguntes més curioses que segurament us heu fet més d’una vegada.

Esteu fins al capdamunt de tanta caputxeta? Deixeu-vos embolicar per Rodari i us fareu un fart de riure!

Ha arribat l’hora d’anar a dormir i segur que ja esteu esperant el moment de llegir un conte. Pareu el temps, aquí comença el moment més màgic del dia.

I si fem la volta al Món a través de 52 contes i llegendes? Segur que ens ho passarem molt bé, mentre viatgem a països ben exòtics.

Aquests són només uns quants llibres que et recomanem. Vine a la biblioteca i descobriràs un munt de llibres super-interessants!!! En pots trobar molts més al catàleg!