Repte 3 - El meu llibre preferit

Sí, has d’escollir el teu llibre preferit. Ja sabem que en tens molts, però és l’hora

de decidir-se i escollir només un. Vine a la biblioteca, remena i troba el teu llibre.

Hauràs de pensar unes paraules boniques de perquè t’agrada.

Preciós àlbum il·lustrat que explica, de la mateixa manera que una flor, les etapes de la vida, a vegades tristos/es, a vegades contents/es, però l’essència nostre sempre.

Aquest conte m’agrada molt perquè quan l’explico sempre em fa riure! Ep! I tu, com ho faries per arrencar un nap gegant?

Un llibre que t'ajuda a vèncer les teves pors i els teus problemes per molt grans que et semblin. Una història tranquil·litzadora!

La Història de la Greta és la història de tots els nens/es que tenen els objectius ben clars, en el seu cas, protegir el medi ambient de manera immediata.

Et Regalo el món és una celebració de la vida i dels meravellosos regals que ens ofereix la natura.

T'agraden les endevinalles? I les sorpreses? Hauràs d'ajudar als senyors Bonspares a resoldre una endevinalla ben important: què vol en Miquelet com a regal d'aniversari? Una història ben divertida i entranyable amb sorpresa final.

Aquests són només uns quants llibres que et recomanem. Segur que quan vinguis a la biblioteca descobreixes un munt de lectures interessants. I potser trobes el teu nou preferit!! En pots trobar molts més al catàleg!

Els nostres lectors genials han descobert paraules boniques a dins d'aquests llibres, t'atreveixes a trobar-les?

PARAULES BONIQUES: bruixeta, mirant.

PARAULES BONIQUES: Narval, medu.

PARAULES BONIQUES: Gerónimo.

PARAULES BONIQUES: Jo, soc.

PARAULES BONIQUES: sr. Munroe.

PARAULES BONIQUES: núvols.

T’agrada que t’expliquin contes?

A nosaltres ens encanta! Clica l’enllaç i tria quin conte vols escoltar avui, n’hi ha un munt per escollir!