Repte 16 - Enigme pirata

Estàs preparat/da per descobrir secrets dels pirates més buscats del món i de les seves aventures i desventures?

Potser et sonen les paraules com corsaris o bucaners, veritat? O potser no, no passa res! Sabies també que hi havia dones pirates que s’havien de disfressar, d’homes pirates, per poder viatjar a bord?

Fes el repte, clicant al pirata, i endevina de quins pirates parlem i després busca el que no sàpigues a les recomanacions de llibres que t’hem preparat!

La Daniela somia ser pirata del vaixell Caiman Negre, però la resta de pirates no hi volen noies en el seu vaixell per això li fan passar un munt de proves difícils i arriscades

Un conte en rima per a descobrir una família de pirates molt esbojarrada.

En Bob és un vell llop de mar, el pitjor pirata de tots els oceans. El seu somni és trobar el tresor més valuós del Món, aquell que a vegades no brilla però sempre fa feliç.

Qui serà el pirata més terrible del Món? De qui tenen por, fins i tot, els pirates més malvats? Prepareu-vos per a un final d’allò més sorprenent.

Qui vol seguir fent de porc plàcid en una granja quan es presenta l’oportunitat de salpar a alta mar navegant en un vaixell pirata? Hisseu veles! El petit Jack no es deixa perdre cap aventura!

Aquests són només uns quants llibres que et recomanem. A la biblioteca trobaràs llibres de pirates, vaixells, corsaris i mooooltes aventures!!! En pots trobar molts més al catàleg!

Pirates a la vista!!!

Voleu conèixer una altra manera de cantar la cançó dels pirates? Si cliqueu aquest enllaç trobareu el pirata més trempat del mar Mediterrani.