Repte 13 - Bruixes de conte

Una de les proves més misterioses del repte d’aquest estiu t’està esperant i nosaltres també esperem que vinguis a la sala infantil. Busca les bruixes que s’amaguen per la biblioteca i converteix-te en un autèntic/a caçador/a de bruixes.

No esperis gaire per venir-les a caçar perquè marxen molt ràpidament amb l’escombra màgica voladora.

Voleu fer pastissos? Creuem els dits perquè no ens vegi la Bruixa Avorrida...és tan llaminera que de ben segur que ens voldrà aixafar la guitarra.

Quanta gent hi cap sobre l’escombra de la bruixa? Si és una escombra màgica de bo de bo segur que hi podrem pujar tota la colla!

Quina pinta fan les bruixes? Sabeu, no totes les bruixes van amb escombra i porten barret negre...potser teniu una velleta malvada més a prop del que us penseu.

Les set bruixes del bosc d’Arlet s’han trobat un ou misteriós? És un encanteri o un malefici? Quina sorpresa quan descobreixin de què es tracta.

No us perdeu les aventures de la Brunilda i en Bru, el seu gat. A casa la Brunilda tot és de color negre, és clar, és una bruixa de conte!

Lletjards és una bruixa de debò, una d’aquelles bruixes malvades i maldestres que fan maleficis i tenen pocions fastigoses per a fer fora els visitants del bosc Socapudenta.

Voleu riure una bona estona? L’Ot el Bruixot, un homenet amb bigoti mig mag mig bruixot, és el personatge més bromista i trapella de la biblioteca.

Aquests són només uns quants llibres que et recomanem, però segur que buscant les bruixes per la biblioteca trobàs algún tresor entre els prestatges. També en pots trobar molts més al catàleg!