26 anys biblioteca Pompeu Fabra (1997-2023)

La Biblioteca Pompeu Fabra, inaugurada el 22 de novembre de 1997, celebra aquest any els seus 26 anys de servei amb una programació especial d’activitats per a totes les edats i gustos que tindran lloc al llarg del mes de novembre. Vine i descobreix tota la varietat de propostes que hem programat per a celebrar aquest aniversari.

Activitats especials

Bel Olid autora

L'hora del conte

The little Circus
Dimarts 21 de novembre, a les 17.30 h.

Històries explicades per fomentar la imaginació i la creativitat dels infants a partir de 4 anys a través de la màgia de la paraula.

A càrrec d'NS Danza

Entrada lliure amb aforament limitat.

El cas del rector "Tota la veritat"
Dimecres 27 de novembre, a les 19 h.

Espectacle íntim on la literatura es combina amb les arts escèniques i la música, i la màgia de la paraula esdevé la protagonista.

A càrrec d’Albert Estengre

Entrada lliure. Aforament limitat.
Amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

foto de la persona que realitzarà l'activitat

Descobreix l'ànima de la Biblioteca Pompeu Fabra
Dissabte 25 de novembre, a les 12 h.

Visita guiada per a conèixer en profunditat i accedir a les zones restringides de biblioteca de la mà de les persones que hi treballen.

Activitat recomanada a partir dels 14 anys.
Amb inscripció prèvia a la biblioteca. Aforament limitat.

Punt de llibre 2023

Els punts de llibre estan fets a partir d' una recopilació de màcules serigràfiques impreses al Taller dels Edus, fruït de tants diferents encàrrecs i estampacions. Màcula vol dir "taca" i en serigrafia les màcules són làmines que provenen de l'error: quan s'estampa sovint es cometen errors, i aquestes làmines s'utilitzen per fer proves o per netejar la pantalla per fer altres edicions. Làmines "dolentes" que poc a poc van rebent estampes d'altres dissenys, peces úniques, reivindicant l'error en el procés artístic.

Un treball artesanal de l’artista Eduard Novellas que ha extret de la seva obra gràfica, i que la impremta ha reproduït fidelment.

Exposicions i punts de llibre

Exposició de punts de llibre
Del 20 al 25 de novembre

El punt del llibre d’aquest any és un disseny de l’artista Eduard Novellas i estarà disponible a la biblioteca a partir del 20 de novembre.

16è Mercat d'intercanvi de Punts de llibre
Dissabte 25 de novembre, a les 10 h.

Espai per a l'intercanvi de punts de llibre, on els assistents podran compartir aquesta afició i ampliar la seva col·lecció amb el nou punt de llibre de la biblioteca.