Repte 2 - La teva bosseta dels tresors amagats i secrets

Segur que sou uns buscadors/es de tresors, veritat? Sou d’aquells i aquelles que us agrada observar el món i tenir objectes especials i màgics? Segur que creieu en ells, en el poder que tenen, veritat? Doncs bé, us hem preparat una activitat que us encantarà. Estigueu ben atents/es perquè a partir d’avui aquests petits, però grans objectes seran els grans protagonistes.

Per a saber com podeu fer la vostra bosseta de tresors, clica aquí i també podeu fer l'inventari amb tots els tresors secrets!

La natura i els animals protagonistes es fondeixen en aquesta història. La hibernació de l’avi os, la neu i la Mare Corb, són els protagonistes del conte i vosaltres els protagonistes per descobrir el secret de l’ós. Què li deu passar a l'os?

Els missatges secrets en un ampolla són un clàssic de les novel·les d’aventures. En aquesta història, la colla formada, per en Tomàs, la Lola, la Maria, la Tina i el Nemo hauran de rescatar a una persona que els hi envia un missatge secret i embotellat.  Voleu saber quin és aquest missatge?

Us imagineu una assignatura a l’escola que s’anomeni “Aventura total”? Quina passada, no? Doncs bé, a l’escola de l’Ulises i la Lia, aquesta assignatura existeix i la dona un professor una mica estrambòtic que amaga un secret ben estrambòtic també.

Els llibres de manualitats sempre són diveritits i de la mà de la Isadora Moon encara molt més. Sabràs del cert com disfressar-te de fada o de vampir, així com també, aprendre a fer-te la teva pròpia vareta màgica o els complements màgics que tu vulguis.

Un títol de la col·lecció de còmics “El petit pelut” en el que el protagonista estarà acompanyat per un lloro rondinaire i una petita pirata, en una illa paradisíaca. Els tres amics hauran de buscar el tresor desaparegut.

Aquests són només uns quants llibres que et recomanem perquè et convidin a obrir bé els ulls quan fas el teu camí cap a la biblioteca. En pots trobar molts més al catàleg!

De tresors hi ha molts i de molts tipus, però a les piràmides d'Egipte els arqueòlegs han trobat, al llarg de la història, moltíssims: sarcòfags, mòmies, màscares dels faraons, entre molts altres objectes molt valuosos. Si vols passar-t'ho bé buscant el camí per arribar a les piràmides, clica a la imatge! El camí és tot teu i els tresors també!

Les bossetes del tresors dels lectors genials són sorprenents!

Aquests tresors són records, olors, regals i troballes