24è aniversari de la Biblioteca Pompeu Fabra

La Biblioteca Pompeu Fabra celebra, aquest novembre, 24 anys de vida amb un seguit d’activitats literàries per a totes les edats i gustos.

A més, com cada any des de la seva inauguració, per celebrar el seu aniversari la biblioteca mataronina edita uns punts de llibre especials. Els d’enguany, realitzats per l’artista Marta Floriach, es començaran a repartir el 20 de novembre.

Del 22 al 27 de novembre trobareu al vestíbul de la biblioteca una exposició del punts de llibre que s'han editat al llarg dels anys.

Activitats especials

Bel Olid autora

Converses amb... Bel Olid
Dilluns 22 de novembre, a les 18.30 h

Iniciem un cicle de Converses amb... autors locals per parlar de literatura i del seu ofici. Aquesta activitat es realitza gràcies al projecte Lletres en Viu de la Institució de les Lletres Catalanes.

La periodista Laura Cera conduirà la xerrada amb l’autora Bel Olid.

Accés lliure amb aforament limitat.

Amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Any Felícia Fuster

Xerrada. Escriptores centenàries: Obra poètica 1984-2001” de Felícia Fuster
Dimecres 24 de novembre, a les 18.30 h

Lluïsa Julià, comissària de l'obra literària de l’Any Felícia Fuster, ens descobrirà mitjançant una xerrada, en el marc del programa Commemora de la Diputació de Barcelona, la veu potent i original d’aquesta poeta, traductora i artista plàstica contemporània.

Accés lliure amb aforament limitat.

A més, del 20 al 30 de novembre a la biblioteca podreu trobar l'exposició "A dins,  a  fora.  Felícia  Fuster  (Barcelona,  1921-  París, 2012),  poeta  i  pintora"

foto de la persona que realitzarà l'activitat

Dies Europeus de la solidaritat local
Parcs i biblioteques..., naturalment!

L'hora del conte. Ko Ko Yao
Dimarts 23 de novembre, a les 18 h

L’amistat entre dos animalons farà que cooperin per restablir la pau i tornar a omplir les nits de llumetes, les llumetes de Ko , Ko Yao.

A càrrec de Cacauet Teatre

El Parc del Montnegre i el Corredor

De l’1 al 30 de novembre.

Parcs i biblioteques... naturalment!

Migrants

Del 15 al 30 de novembre

Dies Europeus de la Solidaritat Local

A dins,  a  fora. Felícia  Fuster  (Barcelona,  1921-  París, 2012),  poeta  i  pintora